kolmapäev, 10. juuli 2013

Spargelkapsasupp

Venna rääkis mulle viimati kohtudes Gordon Ramsay brokolisupist (vt videoõpetust siit), mida ta plaanib teha. Olevat imelihtne, kui blender on kodus olemas. Ma olin just toonud vanemate juures voodi all konutanud blenderi Tartusse, nii et võtsin supi kiirelt kavva ja jõudsin isegi vennast ette :) Ja supp tuligi nagu üks brokoli-püreesupp! Ma küll muutsin veidi Ramsay retsepti ja lisasin supile ikkagi ka sibulat ja küüslauku, ja mustkaatpähklit ka.


Sõin kõrvale Hiiumaal käsitööna küpsetatud suus sulavat odrakaraskit (mille peale tuli kohe isu ka seda jälle ise küpsetada, üks retsept mul isegi siin blogis olemas).


Vaja läheb:
- 1 ilus roheline brokoli pea
- 1 sibul
- mõni küüslauguküüs
- mustkaatpähklit*
- kitsejuustu

Valmib nii:
Tükelda brokoli ja pane potti soolaga maitsestatud keevasse vette keema. Keeda, kuni brokoli on nii pehme, et nuga läbi läheb. Samal ajal, kui brokoli keeb, haki sibul ja küüslaugud ja prae pannil õliga kuldseks. Kui brokoli on piisavalt pehme, kurna see teise potti või muusse anumasse (peamine, et keeduvesi alles jääks). Pane keedetud brokoli ja praetud sibul ja küüslauk blenderisse. Mikserda mõni hetk. Mikserda edasi, lisades brokolile keeduvett, kuni supp on nii paks või vedel nagu sulle meeldib. Maistsesta soovi korral veel soola ja riivitud muskaatpähkliga. Vala supp taldrikusse (ühest brokolipeast saab 2-3 portsu). Aseta taldriku keskele tükike või paar kitsejuustu, riivi peale mustkaatpähklit. Ja siis lase supil hea maitsta!


*Muskaatpähkel on minu isiklik suur lemmik, mida kasutan sageli pipra asemel, aga kui muskaatpähklit pole või see sulle ei maitse, võid vabalt hoopis pipart kasutada.


Kommentaare ei ole: