kolmapäev, 5. juuni 2013

Projekt: nahast aplikatsioonidega kott



Mulle meeldib hirmsasti see Free People'i kott, aga mu tagasihoidlikud finantsid loomulikult mitmesajadollarilist märssi soetada ei võimalda. See-eest leidsin hiljuti kaltsukast mõnikümmend senti maksva H&M-i musta-valgekirju koti, mis tegelikult oli rohkem lihtsalt millegi ümbris (vist mõeldud sülearvuti jaoks?) kui funktsionaalne käekott. Igal juhul meeldis mulle kangas väga ja kuna mul oli ammu nahast aplikatsioonidega koti meisterdamise mõte, siis otsustasingi mõtte selle kotiga teoks teha.



Mis ma tegin
1) Harutasin voodri lahti ja õmblesin voodrisiidile sisetaskuid juurde (mobiili jms jaoks).
2) Õmblesin koti nurki veidi ümber, et talle rohkem vormi anda.
3) Lõikasin mustast nahast aplikatsioonid välja ja õmblesin kitsa ja tiheda sikk-sakiga kotile.
4) Õmblesin koti põhjale suure musta nahatüki, et jällegi kotile rohkem vormi anda ja et kotipõhja hele kangas nii kiiresti ei määrduks.
5) Lisasin kotile rihma (ühe teise koti oma, käib haakidega, nii et saab kiirelt ühe koti küljest teise külge panna olenevalt sellest, millist kotti parasjagu kasutada tahan).




Kommentaare ei ole: