laupäev, 18. august 2012

RM, KE ja Mina


Kuulates Radio Mariat ja Kristiina Ehini laulusõnu, hakkasid mul peas kummitama hoopis sellised read:

mu armastus sa lõhnad
facebooki järele
meeldimiste ja ignomiste,
ristipõiki läbimõeldud kommentaaride järele
gmaili ja skaibi
unetute ööde järele
vastamata smsside järele
mu mobiiltelefonis..



Ehin kirjutas (ja ka Radio Maria laulis umbes) nii:


mu armastus sa lõhnad
tindi järele
väsimuse ja üksinduse
kirjapaberi ja kuresule
kadunud raamatu ja peeglikillu
otse pelglikust hommikust
mu peale varisevate ööde järele
igatsuse järele
mis ei täitu

mu armastus sa lõhnad
asfaldi järele
värvimata plangu ja juulileitsaku
otse tummast uhkusest
me kohale kerkivate
kõuepilvede järele
naeru järele
mis ei närbu

mu armastus sa lõhnad
telefonitoru järele
selle vihmase päeva
kõigi kümne sõrme järele
soolase nutu ja leppimise järele
meelekindluse järele
mis ei murdu

Kristiina Ehin (tekst pärit siit)

Kommentaare ei ole: